هوش مصنوعی
اخبار هوش مصنوعی

Help Me Write برای ایمیل‌ها وقتی که عجله داری!

نگاه کلی به مطالب

Help me write چیست؟

گوگل به طور مداوم فناوری های جدیدی را عرضه می کند که در آنها از هوش مصنوعی استفاده شده است. جدیدترین ویژگی معرفی شده توسط گوگل در جریان رویداد سالانه Google، یک ویژگی کاملاً جدید به نام “Help me write” است که در Gmail و Google Docs ادغام شده است تا با استفاده از هوش مصنوعی، به کاربران در ارتقای نوشتار خود کمک کند.

می‌توانید با دادن یک درخواست، یک پیش‌نویس جدید بنویسید یا حتی پیش‌نویسی را که قبلاً نوشته‌اید را بازنویسی و تقویت کنید تا حرفه‌ای‌تر و دقیق‌تر به نظر برسد.

کاربرد ها

ویرایش، بازنویسی، بازسازی، تغییر تونالیته، کوتاه کردن متن،از قابلیت های این ابزار جدید گوگل است. این ابزار نه تنها پیش نویس های شما را بهبود می بخشد، بلکه در مواقعی که عجله دارید یا نیاز به نوشتن پیش‌نویس های بسیار حرفه ای در زمان کم دارید، به کارتان می‌آید. با این حال، از آنجایی که ویژگی هوش مصنوعی هنوز در مرحله آزمایش (Beta) است، ممکن است با برخی از اشکالات و خطاها مواجه شوید.

نحوه استفاده

برای استفاده از help me write باید اول در سایت labs.withgoogle.com ثبت نام کنید. بعد از ثبت نام شما در لیست انتظار قرار می‌گیرید و پس از تأیید می توانید از این قابلیت استفاده کنید. اما گوگل این ویژگی فعلا برای چند کشور فعال کرده که ایران جزء آنها نیست.

این ویژگی اکنون برای برخی از آزمایش‌کنندگان Android و iOS شروع به کار کرده است و برای همه کاربرانی که برای آزمایش این قابلیت مفید، مشترک برنامه Google Workspace Labs هستند، قابل دسترسی است.